PARENTAJ : Pentru binele tau

Cum comand cărţi

1Va logati sau creati un cont nou.
2Adaugati un produs in cos si finalizati comanda.
3Beneficiati de transport gratuit pentru comenzi mai mari de 100 RON.

Pentru orice nelamuriri va stam la dispozitie la contact [ @ ] edituraherald.ro. Va multumim!

 

 

Program Showroom

Lu-Vi 9:00 - 17:30

Telefoane

0771-664-320, 021-3194060, 021-3194061

CREARE CONT

Nume complet

*

E-mail

*

Confirmare E-mail

*

Parola

*

Confirmare parola

*

Antispam ( 5 + 3 =)

*

Ati uitat parola?

*

Pentru binele tau

Autor: alice miller alice miller
Colectia: PARENTAJ
Traducator: ida alexandrescu
Categorie: Noi aparitii


Pret catalog: 39,00 lei
33,15 lei

in stoc

Comenzi telefonice
021-319-40-60 / 0771-664-320
Interval orar: 9:00 - 17:00

Volumul de fata este totodata tulburator si revelator. Prezentand trei studii de caz, printre care si cel al lui Adolf Hitler, Miller demonstreaza ca abuzurile psihologice si fizice suferite in copilarie prin punerea in aplicare a „pedagogiei negre”, asociate cu interdictia exprimarii si trairii sentimentelor de manie, frustrare, tristete, reprezinta o combinatie extrem de nociva, care se repercuteaza la varsta adulta. Conform teoriilor sale, bolile mintale, comportamentele antisociale si cele autodistructive (toxicomania, alcoolismul, prostitutia) sunt consecinta furiei si a suferintei refulate – rezultatul unor traume emotionale inconstiente ramase nerezolvate.

Autoarea subliniaza ca indignarea si sentimentul de revolta in fata unor fapte precum genocidul sau alte manifestari de cruzime nu au niciun rezultat. La fel de inutila este si gasirea unui vinovat. Singurul lucru care poate rupe cercul vicios al violentei este (in cazul parintilor) recunoasterea vinei si a suferintelor provocate si – in cazul celor care au suferit abuzuri – trairea libera a suferintei, a starii de doliu, constientizarea traumelor din copilarie.

Cartea Pentru binele tau este un semnal de alarma pentru parinti, dar si pentru adulti in general: metodele rigide sau violente de educatie, reprimarea impulsurilor firesti ale micutilor nu sunt in niciun caz „pentru binele copilului”, asa cum se afirma de obicei. Asa cum atrage atentia autoarea, societatea noastra traieste intr-o stare de negare, idealizand rolul parintelui si al educatorului si minimalizand durerea copilului umilit, maltratat, redus la rolul de instrument al nevoilor parintesti. Rezultatele acestei atitudini sunt astazi mai vizibile decat oricand: crime in masa, razboaie, atentate, sinucideri. Iesirea din acest impas nu este usoara, dar va aduce cu sine o libertate emotionala salvatoare.
                                                                                                                                                                                                                     Ioana Socolescu

 

                                                                            Cuprins

                                                                                      Despre autoare .................7
                                                                                      Prefata .................11
                                                                                      Educatia ca persecutie a viului .................19
                                                                                      Pedagogia neagra .................19
                                                                                      Introducere ................. 21
                                                                                      Rasadnite ale urii .................27
                                                                                               Rezumat .................94
                                                                                      Valorile sfinte ale educatiei .................100
                                                                                               Mecanismul principal al „pedagogiei negre”:
                                                                                               disocierea si proiectia .................120
                                                                                      Exista oare o „pedagogie alba”? ................. 137
                                                                                               Violenta blanda .................137
                                                                                               Educatorii, nu copiii, au nevoie de pedagogie ................. 142

                                                                                      Ultimul act al unei drame mute.
                                                                                      Lumea este ingrozita. ................. 150

                                                                                      Introducere .................150
                                                                                      Razboiul de exterminare impotriva propriului eu .................153
                                                                                      Sansa nefolosita a pubertatii .................153
                                                                                      Cautarea si distrugerea eului prin intermediul drogurilor .................156
                                                                                      Logica absurda a comportamentului absurd .................181
                                                                                     

                                                                                      Copilaria lui Adof Hitler: De la oroarea ascunsa
                                                                                      la oroarea fatisa .................197
                                                                                               Introducere .................197
                                                                                               Tatal – destinul sau si relatia acestuia cu fiul ................. 203
                                                                                               Mama – pozitia ei in familie ................. 246
                                                                                               si rolul ei in viata lui Adolf .................246
                                                                                      Rezumat .................264

                                                                                      Jürgen Bartsch: a intelege o viata
                                                                                      prin sfarsitul ei .................268
                                                                                               Introducere ................. 268
                                                                                               „Din senin”? .................273
                                                                                               Ce ne spune o crima despre copilaria
                                                                                               criminalului? ................. 279
                                                                                               Zidurile tacerii ................. 310
                                                                                      Concluzii .................322

                                                                                      Frica, manie si doliu – dar fara
                                                                                      Vinovatie – pe drumul reconcilierii .................327

                                                                                      Chiar si cruzimea involuntara doare ................. 327
                                                                                      Sylvia Plath si interdictia de a suferi .................335
                                                                                      Mania netraita .................343
                                                                                      Permisiunea de a sti .................354

                                                                                      Postfata .................360
                                                                                      Bibliografie ................. 364

An aparitie: 2016
Format: 13 x 20 cm.
Limba: Romana
Cod bara EAN 13: 5948417340133
ISBN: 978-973-111-627-3
Nr. pagini: 368
Coperta: Policromie, carton laminat
An aparitie: 2016

Cei care au cumparat aceasta carte au mai cumparat si:

Galerie Media

alice miller

ALICE MILLER (1923–2010), psiholog elvetian, a fost recunoscuta in mod special pentru lucrarile...

Sylvia Plath si interdictia de a suferi

Tu ma intrebi de ce viata mea e scrisul.Daca el ma hraneste.Merita oare efortul?Mai ales daca e...

Editura Herald va invita la Cea Mai Itsy Bitsy Zi Libera Nationala

  Itsy Bitsy a reusit sa obtina 1 iunie zi libera nationala. Vom sarbatori atat Ziua Copilului,...

SUS
Cos gol

INAPOI