S-a incheiat cea de-a saptea editie a campaniei „Te asteptăm in librarie”!
Incepere 02 noiembrie 2015 00:00 pana la 16 noiembrie 2015 11:08 Salveaza in agenda
Locatie In toata tara
Eveniment adaugat de Delia Gavrila
Categorii: Campanii
Rezultate pozitive dupa “Terapia prin lectura intensiva”
- Campania "Te asteptam in librarie!" -
- editia a VII-a, 2015 -
Desfasurata in perioada 1 august – 1 noiembrie 2015, campania „Te asteptam in librarie”, sustinuta de catre Editura Herald, a luat sfârsit. Sloganul din acest an al campaniei, „Citeste sanatos! Terapie prin lectura intensiva”, a atras atentia asupra importantei lecturii pentru bunastarea si echilibrul personal. Cu sprijinul a peste 150 de librarii din Bucuresti si din tara, mesajul cultural a ajuns la aproximativ 15.000 de oameni si a stimulat achizitia de carte, vanzarile inregistrand o crestere cu 20% mai mare fata de editia din 2014.
Avand o traditie de sapte ani, proiectul „Te asteptam in librarie” si-a propus ca alaturi de librarii si librari sa creeze un context cultural prietenos care promoveaza actul cunoasterii si al descoperirii universului cartilor.
„Cartile sunt instrumente de evolutie si introspectie personala,
nu doar instrumente de evadare din cotidian.”
Cristina Dragulin
Ca in fiecare an, publicul care participat la campanie a apreciat titlurile ce abordeaza teme diferite ce tin de psihologie, stiinta, educatie, spiritualitate, in special acele titluri care dezvaluie modalitati de mentinere a tonusului fizic si mental. Anul acesta, cea mai cumparata carte a fost Intelepciunea nesigurantei, a autorului de origine britanica Alan Watts. Abordarea integrativa a principiilor mindfulness a adus o crestere semnificativa a interesului pentru aceasta dimensiune, Mindfulness zi de zi ,de Jon Kabat-Zinn, devenind unul dintre titlurile cele mai solicitate. Reteta pentru drumul catre o viata implinita a oferit-o Joseph Campbell, in celebra carte Cai ale fericirii. Mitologie si transformare personala, care face o paralela intre mituri si natura umana, pentru o mai buna intelegere a constiintei colective. Cititorii s-au aplecat, ca de fiecare data, si asupra doctrinelor Zen, achizitionand, intr-un numar foarte mare de exemplare, titlul Mintea Zen, Mintea Incepatorului, de Shunryu Suzuki. Tot cu intentia de a invita un numar cat mai mare de cititori in librarii, Editura Herald a organizat in decursul celor trei luni de campanie o serie de evenimente care au sustinut mesajul tonic al intregii initiative.
Cu prilejul implinirii a 100 de ani de la nasterea autorului Alan Watts, cu sprijinul Librariei „Mihai Eminescu” in Bucuresti si cel al Librariei Bookstory din Cluj-Napoca, au avut loc doua intalniri in cadrul carora publicul a avut sansa sa aprofundeze invataturile transmise de autor. Evenimentul central al campaniei a fost „Lectura ca terapie” care a avut loc la Ceainaria Carturesti Verona si le-a oferit participantilor motive pentru care lectura poate fi un mod eficient de imbunatatire a vietii cotidiene si, totodata, de imbogatire a mintii si sufletului. Finalul de campanie a fost marcat de un „Workshop de transformare si bunastare personala” care a avut loc la Libraria CLB „Mihail Sadoveanu”, in cadrul caruia au fost explorate metode terapeutice actuale de optimizare fizica si psihica, din perspectiva psihologiei cognitiv-comportamentale.
„Am identificat pana acum 47 de motive pentru care merita sa citesti. Iata cateva dintre ele: ca sa te linistesti ca nu esti nebun sau ciudat sau blestemat; ca sa poti trai o suta de vieti; ca sa ai un prieten care nu te va trada niciodata; ca sa fii mai destept; ca sa gasesti solutii la problemele tale si ale altora; ca sa nu te-apuci sa inventezi roata, apa calda sau mersul pe jos; ca sa-ti suporti mai bine viata; ca sa afli lucruri fabuloase; ca sa te bucuri; ca sa te emotionezi; ca sa te amuzi; ca sa te simti bine; ca sa fii mai tare decat altii; ca sa progresezi profesional; ca sa-ti gasesti si sa-ti intretii pasiuni; ca sa te lamuresti ca «nicicand n-o fo» sa nu fie cumva”
Tudor Calin Zarojanu
Pentru campania „Citeste sanatos! Terapie prin lectura intensiva”, Editura Herald a recomandat publicului titluri prin intermediul cataloagelor de prezentare distribuite in librarii, dar si pe site-ul dedicat campaniei: Te asteptam in librarie. Sprijinul celor peste 50 de parteneri media care au fost alaturi in aceasta initiativa culturala, oferind interventii in emisiuni radio, articole originale despre desfasurarea campaniei, recenzii de carti, machete print, newslettere si bannere active etc., a garantat vizibilitatea necesara pentru succesul inregistrat. Editura Herald se bucura de deschiderea cu care a fost intampinata campania atat de librarii si librari, cat si de cititorii care sunt din ce in ce mai interesati de o cunoastere mult mai profunda si care tind catre o mai ampla descoperire de sine, manifestand un mare interes pentru modelul editorial promovat.
CONTACT: Delia Gavrila, PR & Events Specialist, 0743.050.507, delia.gavrila@edituraherald.ro
ORGANIZATOR: Editura Herald
PARTENERI MEDIA: Radio Romania Cultural, Radio Itsy Bitsy, Sanatatea de azi, Femeia de azi, Romania Libera, Radio Romania Actualitati, Radio Romania Bucuresti FM, Radio Romania Antena Satelor, Radio Romania Targu Mures, Radio Romania Iasi, Cinemagia, Himalaya Wellness, Fundatia Calea Victoriei, Pretuieste Clipa, Ziarul de Iasi, Brasovul Tau, PRwave, Societatesicultura.ro, Agentiadecarte.ro, RomaniaPozitiva.ro, Artline.ro, ArtOut, Hyperliteratura, Damaideparte.ro, Bookblog.ro, Bookuria.info, Bookaholic.ro, Bookhub, Booktopia.ro, Totul despre mame, GoKid!, Mamica urbana, Suntpitic.ro, Calendarul Magic, Casa Mea, Caminul, Raftul cu Idei, Filme-Carti.ro, Gratuitor, Traieste constient, Festivaluri Romanesti, Lumea Mare, Rabbit Media.