Echipa - cine suntem si in ce credem

Intr-o lume in continua schimbare, Editura Herald isi propune sa aduca titlurile care conteaza, care au capacitatea de a inspira si educa, mai aproape de cititori aflati in diferite etape ale vietii. Credem ca ideile transmise prin intermediul cartilor au capacitatea unica de a ne conecta, de a ne schimba si de a ne conduce catre un viitor mai bun.

Cu un portofoliu amplu de titluri de referinta din istoria cunoasterii umane : filosofie, stiinta, texte fundamentale, antropologie, psihologie, dezvoltare personala, istorie, religie, cartile Herald dau acces cititorilor la invataturi si practici care au transformat lumea si au capacitatea de a fi insotitori pentru o viata traita cu intelepciune si sens.

Nu am reusi asta fara oamenii din spatele cartilor, o echipa minunata care combina experienta profesionala cu pasiunea pentru carti intr-o cariera in care sa pot avea flexibilitate si un impact real in lume. Credem ca daca faci ceea ce iti place in fiecare zi nici nu simti ca muncesti.


Cum aplici

Daca visezi sa lucrezi cu noi, trimite-ne CVul tau cu tot cu pasiunile tale la recrutare@edituraherald.ro


Pozitii vacante


 Digital wizard/fairy :  pasionat/a de e-commerce, care sa isi foloseasca magia si priceperea pentru a imprieteni cititorii cu cartile potrivite

Cum vor arata zilele tale:

  • Creezi si implementezi strategia de digital marketing; (SEO/PPC/E-Mail Marketing/Social Media/Website/Afiliere)
  • Creezi campanii Google Ads si Bing Ads pentru promovarea cartilor (Identifici cuvintele cheie relevante, creezi de anunturi relevante, monitorizezi si optimizezi campaniile Google Ads pentru a maximiza ROI-ul
  • Creezi campanii social media: (Identifici publicului tinta, creezi mesaje personalizate pentru fiecare grup de clienti, monitorizezi si optimizezi bugetul)
  • Creezi campanii de remarketing pentru a ajunge la utilizatorii care au vizitat site-ul editurii, dar nu au finalizat o achiziție sau o conversie
  • Lucrezi cu echipa de marketing pentru crearea și actualizarea conținutului pe site-ul editurii, blog, newsletter și alte canale de comunicare online in ultimele tendințe SEO
  •  Monitorizezi Google Analytics pentru analiza comportamentului clienților și raportarea performanțelor campaniilor de marketing online, inclusiv analiza datelor și recomandări pentru îmbunătățirea acestora.

Ce trebuie sa stii:

  • Studii superioare în marketing, comunicare sau domenii conexe.
  • Experiență de cel puțin 2 ani în dezvoltarea și implementarea campaniilor de marketing digital
  • 2+ ani de experiență cu Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads Manager
  • Cunoașterea platformelor de email marketing, social media și PPC.
  • Cunostinte de marketing digital, Google Adwords - Analytics, SEO/SEM
  • Cunoștințe de bază în analiza datelor și în instrumentele de raportare.
  • Abilități excelente de comunicare și de scriere, cu atenție la detalii.
  • Experiența în editare, librării sau industria de carte este un avantaj



Online Sales Specialist


Cum vor arata zilele tale:

  • gestionezi comenzile online și livrările 
  • interactionezi cu clientii pentru a oferi asistenta in ceea ce privește produsele, livrarea, plata și orice alte întrebări legate de comenzile lor
  • Extragi rapoarte legate de stoc si de viteza de vanzare a produselor si propui echipei de marketing campanii pentru vanzarea produselor din stoc
  • Monitorizezi și raportezi performantele campaniilor de marketing online, inclusiv analiza datelor și recomandari pentru imbunatatirea acestora.
  • Dezvolti parteneriate de vanzare noi : distribuitori, Marketplace-uri, etc.
  • Derularea relatia cu partenerii din portofoliu : negociezi, analizezi trimestrial cifra de vanzari si propui actiuni comune pentru cresterea vanzarilor.
  • Participi la alte activitați promotionale (targuri, evenimente, mailing, campanii de promovare initiate in punctele de vanzare, campanii de promovare a retelei de distributie)

Ce trebuie sa stii:

  • abilități excelente de comunicare și negociere
  • să aibă abilități analitice solide pentru a identifica oportunitățile de creștere.
  • studii superioare
  • cunoștințe de bază în analiza datelor și în instrumentele de raportare si ușurința în ușor sisteme noi de ecommerce/facturare
  • Abilitați de a lucra in echipa
  • Experiența în comert online