Jeffrey Brantley
Jeffrey C. Wood
Matthew Mckay

Cum sa-ti gestionezi emotiile coplesitoare si sa-ti recapeti autocontrolul - Ghidul practic de terapie comportamentala dialectica

Categorii: De vorba cu femeia din tine , Obiective si intentii pentru 2021 , Pierdere si transformare , Redefinirea masculinitatii , Rutine pentru o stare de bine , Sanatate si imunitate , Zilele Sanatatii Mintale , titluri Herald

In aceasta carte veti descoperi exercitii - pas cu pas - pentru insusirea abilitatilor fundamentale care sa va ajute sa obtineti rezultate reale si durabile - indiferent de experienta personala in aria psihoterapiei. Pentru profesionisti - acesta va fi un ghid nepretuit - pe care il pot recomanda cu incredere clientilor lor in orice faza a terapiei.

Disponibil in stoc
Cum sa-ti gestionezi emotiile coplesitoare si sa-ti recapeti autocontrolul - Ghidul practic de terapie comportamentala dialectica
In aceasta carte veti descoperi exercitii - pas cu pas - pentru insusirea abilit...
36,55 RON 43,00 RON
(-15%)
36,55 RON 43,00 RON
Costurile de livrare nu sunt incluse

SKU
00PP006
Colectia
PSIHOPRACTICA
Autor
Jeffrey Brantley, Jeffrey C. Wood, Matthew Mckay
Anul aparitiei
2021
Tip coperta
Brosata
Format
16 x 23 cm.
Titlul original
The Dialectical Behavior Therapy Skills Workbook: Practical DBT Exercises for Learning Mindfulness, Interpersonal Effectiveness, Emotion Regulation & ... Tolerance
SKU editii anterioare
00PP005
ISBN editii anterioare
978-973-111-680-8
Limba
Romana
Nr. pagini
240
ISBN
978-973-111-854-3
Cod bara editii anterioare
5948417460053
Traducator
Adrian Orosanu

Frecvent citite impreuna cu:

Descriere

Dezvoltata de Marsha Linehan pentru a trata tulburarea de personalitate borderline, terapia comportamentala dialectica (TCD) s-a dovedit eficienta pentru o multitudine de probleme de sanatate mintala, iar cercetarile i-au dovedit eficienta in special in gestionarea emotiilor coplesitoare si a suferintei psihologice, fara a pierde controlul si a actiona distructiv. Pentru a beneficia de efectele pozitive ale acestei terapii, din cartea de fata veti invata cum sa va dezvoltati abilitati in patru mari domenii psihologice:


- toleranta la stres si suferinta
- prezenta constienta (mindfulness)
- gestionarea emotiilor
- eficienta interpersonala

In Cum sa iti gestionezi emotiile coplesitoare si sa-ti recapeti autocontrolul veti descoperi exercitii, pas cu pas, pentru insusirea abilitatilor fundamentale care sa va ajute sa obtineti rezultate reale si durabile, indiferent de experienta personala in aria psihoterapiei. Pentru profesionisti, acesta va fi un ghid nepretuit, pe care il pot recomanda cu incredere clientilor lor in orice faza a terapiei.

*

„Drepturile tale legitime:
1. Ai dreptul sa ai nevoie de diverse lucruri de la alte persoane.
2. Ai dreptul sa te pui pe tine pe primul loc, uneori.
3. Ai dreptul sa simti si sa-ti exprimi emotiile sau durerea.
4. Ai dreptul sa fii judecatorul ultim al credintelor tale si sa le accepti ca legitime.
5. Ai dreptul la opinii si convingeri proprii.
6. Ai dreptul la propria experienta – chiar daca este diferita de a celorlalti.
7. Ai dreptul sa protestezi impotriva oricarui tratament si a oricarei critici pe care le resimti ca fiind rele pentru tine.
8. Ai dreptul sa negociezi schimbarea.
9. Ai dreptul sa ceri ajutor, sprijin emotional si orice alt lucru de care ai nevoie (chiar daca nu le obtii intotdeauna).
10. Ai dreptul sa spui nu; acest lucru nu te transforma intr-o persoana rea sau egoista.
11. Ai dreptul sa nu te justifici fata de alte persoane.
12. Ai dreptul sa nu-ti asumi responsabilitatea pentru problemele altcuiva.
13. Ai dreptul sa alegi sa nu reactionezi la o situatie.
14. Ai dreptul, uneori, sa-i incomodezi sau sa-i dezamagesti pe ceilalti.”

*

„Un numar considerabil de studii sugereaza ca predispozitia de a ajunge sa traiesti emotii intense, coplesitoare este innascuta. Dar ea poate fi afectata in buna masura si de traumele sau neglijentele suferite in copilarie. […] Cu toate acestea, faptul ca o predispozitie la emotii intense isi are adesea originea in mostenirea genetica sau in traume nu inseamna ca aceasta problema nu poate fi depasita. Mii de oameni au folosit aptitudinile pe care le vei invata din aceasta carte pentru a obtine un control emotional mai bun. Ei si-au schimbat viata. Si tu ti-o poti schimba.”

*

„Aceasta carte este structurata in asa fel incat sa usureze invatarea. Fiecare dintre aptitudinile-cheie este tratata in cate doua capitole – elemente fundamentale si elemente avansate –, cu exceptia prezentei constiente, careia i se rezerva un al treilea capitol, cu elemente si mai avansate.”

*

„Viata e grea. Stii deja acest lucru. Insa nu esti blocat/-a sau neajutorat/-a in confruntarea cu emotiile. Daca iti dai silinta cu adevarat sa implementezi aceste aptitudini, te poti astepta la schimbari ale modului in care reactionezi la propriile sentimente. Acest lucru se intâmpla deoarece […] aptitudinile-cheie pe care le vei invata aici pot afecta rezultatul oricarui conflict si al oricarei suparari si pot modifica efectiv derularea relatiilor tale. Ai toate motivele sa fii increzator/-oare. Tot ce trebuie sa faci este sa dai pagina si sa incepi.”

CUPRINS


INTRODUCERE 11


CAPITOLUL 1 - Aptitudini fundamentale pentru cresterea tolerantei la suferinţa 15


CAPITOLUL 2 - Aptitudini avansate de crestere a tolerantei la suferinta: imbunatateste clipa prezenta 41


CAPITOLUL 3 - Aptitudini fundamentale de cultivare a prezentei constiente 73


CAPITOLUL 4 - Aptitudini avansate pentru practicarea prezentei constiente 95


CAPITOLUL 5 - Aprofundarea prezentei constiente 127


CAPITOLUL 6 - Aptitudini fundamentale de gestionare a emotiilor 135


CAPITOLUL 7 - Aptitudini avansate de gestionare a emotiilor 173


CAPITOLUL 8 - Aptitudini fundamentale pentru eficienta interpersonala 195


CAPITOLUL 9 - Aptitudini avansate pentru eficienta interpersonala 211


CAPITOLUL 10 - Ingemanarea aptitudinilor 235


Bibliografie 238

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review